24-02-2011

Stash: Oogschaduw

Soms ben ik in een bui, dan vind ik het gewoon leuk om al mijn make-up op mijn bed te leggen en er foto's van te maken. Dit keer wilde ik er dus ook daadwerkelijk iets mee doen: een stash-artikel met mijn oogschaduw! Heel veel losse doosjes heb ik niet - nouja, niet weinig - maar zoals ik al vaker gezegd heb: Ik vind vooral palettes erg fijn, heel prettig ook dat er veel kleurtjes inzitten. Ik heb één groot palette (byBeautygloss 40 palette), wat kleinere (Casuelle, TCW), maar ook quattro's en duo's. Kijken jullie mee?

Ik heb nummers op de foto gezet, sommige in een setje, sommige per doosje. Heel handig? Nee. Maar ik vond het artikel zo veel te kort, dus vertel ik erover!

  1. Een groot palette van Casuelle met oogschaduws, blushes, poeders, lipgloss en mascara. Gekregen als cadeautje. Het pigment van de lichtere kleuren is verschrikkelijk, de donkere kleuren zijn te doen.
  2. Een tijd geleden was ik in de DA, en wat zag ik daar een mooi paletje! Een shiny zilveren verpakking. Het merk heette Gerard Binard en in het palet zitten 3x vijf oogschaduws (die je in een look mooi kan combineren), twee blushes en vier lipglosses.
  3. Bij tijdschriften die ik jaren geleden las kreeg je weleens een gratis make-upje, zo ook deze gouden crème oogschaduw. Werkelijk een ramp als oogschaduw, binnen vijf minuten zit er een gouden ophoping in je crease.
  4. Hier heb ik al eens over geschreven, een palette met 24 kleurtjes van Casuelle. Review -->
  5. Veel goeds kan ik niet zeggen over dit palet van The Color Workshop, geen pigment. Review -->
  6. DA oogschaduw, van mijn moeder geweest.
  7. Een roller oogschaduw van HEMA, Black Goddess oogschaduw en Fabulous van Essence.
  8. Dit quattro van Esssence draagt de naam Sixties Reloaded, je kan er mooie, shiny smokey eyes met een roze twist mee maken.
  9. Weer een gratis quattro, dit keer met grappige neon kleurtjes, wel leuk als ik een feestje heb en we elkaar opmaken. Het pigment is niet heel goed, maar te doen.
  10. Oehh, I love these! Mix It, baby! Review --> en Ever glam Review -->
  11. Een trio van Bourjois, ook van mijn moeder geweest.
  12. Eyeshimmer uit de koffer van Casuelle. Creasing as hell! Roze is wel mooi als highlighter op de wangen.
  13. Weer een duo van mijn moeder, van de HEMA.
  14. Ik hou van dit palette! 12 lipkleurtjes, 12 oogschaduws. Hier heb ik een enthousiaste review --> over geschreven
  15. Een LE palet van Essence Surferbabe. Leuke kleurtjes, het doosje was dichtgevallen op de foto helaas, maar zo korrelig! Hiernaast ligt een losse oogschaduw die eigenlijk van Essence is maar kapot was gegaan, Dance all night. Na een tijdje was de enorme glitterbom weg en gebruikte ik deze als highlighter, nu is dat veel minder geworden.
  16. Hier kan ik niks meer over vertellen, lees de review --> maar. Love.
Zo, dat was mijn oogschaduw.
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...