23-02-2011

The Dupe Test Between...

Vandaag kocht ik een mooie nagellak: Essence I Love Berlin in Love This City. Toen ik thuis kwam besefte ik me meteen dat mijn moeder en zusje een soortgelijke kleur hadden, dus die heb ik natuurlijk geswatcht.
Ik presenteer: The Dupe Test Between... Essence Love This City, Gosh Pink Rose and Essence VIP Appeal!

Wat eerst belangrijk is om te weten:
  • Love This City: €1,79 8 ml
  • Pink Rose: €6,49 of €6,99 8 ml
  • VIP Appeal: €1,29 5 ml
Nu is er een probleempje, want Love This City is slechts tijdelijk verkrijgbaar (LE) en volgens mij is VIP Appeal al uit het assortiment. Misschien kan je in de uitverkoopbakken kijken?
Maar deze post is daar niet voor bedoelt, het moet namelijk een Dupe Test worden!

VIP Appeal is duidelijk donkerder dan de andere twee. Wat handig is om te weten, is dat Pink Rose een soort shimmer bevat.
Maar zoals je bij de foto ziet met 1 laagje zijn alle kleuren eigenlijk net iets anders. Op de andere foto was het verschil helaas niet goed te zien.

De kleuren lijken op elkaar, maar zijn het net niet. Het is niet echt een toevoeging om alledrie te hebben dus.
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...