22-02-2011

Dilemma: Welke make-up kast?

Ik ga binnenkort een nieuwe ladekast kopen voor make-up en beautyspullen. Het zal handig zijn als er ook nog plek is voor nagellak, aangezien mijn doos zo goed als vol is. Ik heb een aantal mooie gevonden, ze zijn allemaal van Ikea. Mijn kamer is trouwens wit met zwart (witte muur) en met leuke, vintage schilderijen van de Eiffeltoren, Marilyn Monroe, etc.

Hemnes ladekast met 6 lades. Afgeprijst van €189 naar €149. Ik weet dat ik deze nooit helemaal vol krijg, maar ik kan er natuurlijk ook bodylotions enzo in kwijt. Hoogte is: 132 cm, wat opzich wel een goede lengte is.
Hemnes spiegelladekast, deze kost €199,- is inclusief spiegel 191 cm. Wat ik echt hoog vind. Zonder spiegel 111 cm, dat vind ik dan weer te laag. Ik heb de spiegel niet eens zo heel erg nodig, aangezien mijn kledingkast al een grote spiegel heeft.

Dit lijkt me ook een handig kastje: de Helmer. Alleen denk ik dat deze weer tè klein is, dan heb ik nog steeds alles overal slingeren. Hoogte: 69 cm Prijs: €29,95 goedkoop!

Ik twijfel dus heel erg, maar ik denk toch dat ik uiteindelijk ga voor de zwarte Hemnes zonder spiegel. Die lijkt me precies goed, de andere twee kastjes vind ik niet zo leuk in het zwart en ik vind wit op wit niet erg mooi bij elkaar.

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...