09-02-2011

Alle palettes! # deel 4: ByBeautygloss 40 palette

Altijd leuk natuurlijk, om thuis te komen en je ziet dat er een pakketje binnen is gekomen. Dit keer was het mijn ByBeautygloss 40 palette, waar ik een week geleden ongeveer overschreef dat ik 'm besteld had. Ik heb de foto's zo snel gemaakt en ik wilde het gelijk laten zien dus heb ik niet de namen en cijfers erop gezet, maar dit is ook gewoon goed. Laten we verder kijken...
Nadat ik de grote envelop (inclusief bubbeltjesplastic en al, goed verpakt) er af had gescheurd kreeg ik een zwart doosje te zien. Op de achterkant staan de ingrediënten. Nadat ik het doosje eraf had gehaald...




Een plastic folietje! Je ziet de weerspiegeling erin :)

Afmeting: 9.5 x 22 cm
Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om de binnenkant hè? Dus laten we dat gaan bekijken.
Wauw! Eyecandy! Helaas zijn er twee kleuren kapot, maar ik heb de schade al een beetje kunnen verhelpen. Het was de tweede kleur van de eerste verticale rij en de vierde kleur van de negende verticale rij. Helaas, maar niks aan te doen.
Hier zie je het goed. Jammer he?

Ooh... Ik. vind. het. zo. mooi! Shimmery, metallic,  mat, smokey, naturel, koper, felgekleurd, highlighters. Alles zit in dit palette!
Swatches:
 Rij 1
 Rij 2
 Rij 3
Rij 4
 Rij 5
 Rij 6
Rij 7
Rij 8
Hier hoort de bronze rij, helaas werkt blogger niet mee, en staat deze er niet bij. De rij is heel gepigmenteerd.
Rij 10
Zoals je ziet, het pigment is fantastisch, sommige oogschaduws zijn een beetje korrelig maar naar mij mening is dat niet storend ofzo.
Je kan dit palette kopen op http://www.bybeautygloss.nl/
Prijs: €11,99
Prijs met verzendkosten naar NL: €15,94
EDIT: Sofie van Beautyaphrodite.blogspot.com vertelde mij dat het palette nu ook te koop is bij Boozyshop!

Als jullie nog iets willen weten, laat het dan natuurlijk achter bij de comments!
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...