09-02-2011

Whoopsy! I hit the pan!

Je ziet opeens de pan van een product, wat dan? Krijg je er een kick van, of vind je het vervelend omdat het 'toch wel een duur product was'?
Ik vind het leuk om te zien, maar als ik een concealer uit een paletje opmaak, moet ik dan het hele palet opnieuw kopen?
In dit artikel laat ik jullie zien bij welk product de pan is geraakt!



1. De poeder die je onderaan in het midden ziet is een Mineral Compact Powder van Essence (ik heb er al een nieuwe van, favoriet!). De pan hierbij was echt heel erg zichtbaar, een groot gat. Ik liet de poeder een keertje vallen en toen lag 'ie in 100 stukjes. Ik maakte de poeder zelf nog meer kapot, tot 1000 stukjes. Nu is hij wel een beetje te gebruiken.


2. Het volgende product dat ik heb opgemaakt is de tweede kleur uit het Catrice All Round Concealer palette. Deze kleur past gewoon goed bij mijn huidskleur. In de zomer gebruikte ik de donkere kleur, ook hierin zit al een 'deuk'. Over de lichte kleur zit een donkere waas, want ik meng de twee kleuren nu steeds vaker, wat er ook goed uitziet. De correctors gebruik ik ook wel eens, maar met een huidskleurige concealer eroverheen.

3. en 4. Hierbij speel ik eigenlijk een beetje vals, deze producten heb ik namelijk toen ik klein was gekregen van mijn moeder, toen zij het ook al gebruikt had. De pan was dus al zichtbaar.
Het bruine, koperkleurige paletje is van Bourjois:
Effect Lumiere Trio D'Ombres A Paupieres Les Bruns Quivres 41. Da's een mond vol!
Helaas staan dit soort kleuren mij niet, de highlighter is wel mooi.
Het oogschaduw duo van Miss Helen (HEMA) is nr. 11.


5. De Catrice Multi-Colour Rouge gebruikte ik toen ik nog geen goede poeder had als, ja, poeder dus.
En oh! Nu ik dit zie, veel te licht! Vergelijk het maar eens de poeder ernaast. De bovenste kleuren gebruik ik nog wel eens als 'bronzer', helaas verschilt ook deze niet echt van mijn huid. Niet echt een 'bronzer'.

6. Jep, ook hiermee speel ik weer vals. Een mono oogschaduw van DA in 004. Een donkere kleur, maar door het slechte pigment juist een medium blauwe kleur met een beetje shimmer en een grijze ondertoon.

7. Kennen jullie High School Musical? Jaren geleden was ik daar dol op en kreeg ik voor Sinterklaas een kitje met make-up hiervan. Toen heb ik dus het doosje met de drie kleurtjes lipgloss veel gebruikt. Hierin zie ik de pan ook zeker!
8. Een tijd geleden haf Kruidvat een actie om een gratis lipbalsem te krijgen. Mijn oma gaf deze aan mij, ze had er niks aan zei ze. Nu, zeker een half jaar later gebruik ik 'm nog steeds. Geeft me gewoon zachte lippen, jammer van de chunky glitters, deze vind ik echt niet mooi!

En dat was weer het pan-artikel!
Hopelijk vonden jullie het leuk, als je ergens een review van wil zien (Compact powder, concealer etc.) dan hoor ik het graag :)

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...