14-01-2011

Essence Eyeshadow duo 05 Ever Glam

Essence eyeshadow duo 05 Ever Glam
 Zoals ik gisteren al aangaf ging ik vandaag het tweede duo reviewen. Dit is een neutraal, shimmery duo met de naam 05 Ever Glam. Eigenlijk is er niet veel anders dan de andere, maar ik zou het toch even toevoegen aan de post.

Verpakking & things:
  • Doorzichtig
  • Leuk printje erop, wat verschilt per duo. Deze is dus weer anders dan de paarse!
  • Het logo van Essence aan de zijkant
  • De verpakking schuif je open
  • Geen applicator erbij, ik gebruik liever eigen kwasten maar voor sommige mensen is dit wel jammer.
  • Op de achterkant staat een oogje met stappen hoe je je mooi kan opmaken met dit palletje.
Kleurtjes:
  • Shimmery donkerbruin.
  • Shimmery highlighter, of voor op het ooglid.
Op naar de swatches!

De kwaliteit is hetzelfde, maar de donkere kleur is toch iets beter! Mooie pigmentatie, shimmer, neutraal, everything I like.

Eindoordeel:
Fijn, neutraler dan de paarse variant van gisteren en goed gepigmenteerd. Niet veel meer over te vertellen eigenlijk.

Essence is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.
Ik weet de prijs niet zeker maar volgens mij €2,79. Voor ongeveer 3 euro krijg je 4,5 gram. 1 oogschaduw bevat dus 2,25 gram. Dit is volgens mij best veel!

Love,
A.
Ps. Ik ben klaar met de foto's voor het artikel, het duurde zo lang! Ik bewerk de foto's en zet ze daarna natuurlijk op de site, bye!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...