24-02-2011

Shoplog 24/2/11 Oh no!

De laatste shoplog was 2 maanden geleden, dus ik vond het weer eens tijd en heb mijn gloednieuwe aankoopjes op de foto gezet. Nu zien jullie de prijzen op het bonnetje, laag hè?! Essence en Catrice hebben namelijk een aantal producten met 50 % korting. Leuk toch?


Of ik het nou zo ontzettend leuk vind weet ik niet, aan de ene kant wel (nog goedkoper!), maar aan de andere kant gaan er ook producten weg. Daar gaat het mij om. Mijn favorieten gaan namelijk uit het assortiment! No!
Het bewijs, nee! De poeder blijft bestaan maar mijn kleur gaat weg. Ik baal. Maar wel leuk voor jullie: Ik kan nu dus een review schrijven met nette foto's. Van de poeder is het dus mijn derde, want in de tweede verscheen een paar dagen geleden pan. Als er meer van waren geweest had ik die definitely allemaal meegenomen, maar helaas... Misschien ga ik eens bij een andere Kruidvat kijken.

De andere aankoopjes! Alles was met 50 % korting. Catrice nagellak in Clay-ton, My Hero (favoriet van mij en mijn moeder) gaat ook weg, dus die ga ik misschien nog halen. Omdat die van nu nogal dik en stroperig is geworden. Je ziet twee keer mijn favoriete Catrice Nail Expert Up To 10 Days Topcoat. Deze heb ik lekker ingeslagen omdat mijn andere twee ook al op begonnen te raken en ik er gewoon heel tevreden over ben :)

Genoeg getreurd, 50 % korting betekend shoppen! Zo heb ik twee nagellakjes van Catrice gekocht: Princess For A Day en Big Spender Wanted. Deze wilde ik beide al een tijd, maar ik kocht ze iedere keer niet met de gedachte: Je hebt genoeg, je hebt genoeg! Toen ik voor het schap met kortingen stond dacht ik daar niet aan en nam ik ze mee.
Als laatste kocht ik een lipstick van Essence in 45 This Is Me. Een leuk, flashy roze kleurtje.

De prijzen waren ontzettend laag, en ik was maar €6,90 kwijt. Ik wil heel graag, snel artikels en swatches maken zodat jullie nog snel kunnen inslaan!

Love,
A.


Q: Heb jij wel eens gehad dat een favoriet product uit het assortiment is gegaan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...