25-02-2011

DIY: Cute flower nails


Vandaag vond ik het wel weer eens tijd om een nail art how-to te plaatsen! Dit keer inclusief foto's van de stappen. Ik heb deze nail art gemaakt bij mijn zusje, ik denk dus ook dat vooral jonge zusjes/nichtjes etc. dit leuk vinden. Als jij het zelf wil dragen: hartstikke leuk! Kijken jullie mee?



Wat je hier voor nodig hebt:
  • Een basis, dit is een simpele doorzichtige van Essence, Absolute Pure
  • Een basiskleur, ik koos voor Love Of Pink van Essence
  • Een groene kleur voor de blaadjes, dit is Essence Check Me Out
  • Een kleur voor de bloemblaadjes, ik koos voor wit van La Femme Beauty, deze is trouwens erg fijn! Super cheap ook (€0,99)
  • Geel voor het hartje van de bloem, dit is eentje van de Neon collectie van HEMA
  • Misschien wel het belangrijkste: een dottingtool
  • Een (glitter)topcoat
Laten we snel beginnen!


Breng als eerste een basis aan, dit is erg belangrijk tegen het verkleuren van je nagels.


Als tweede stap doe je je basiskleur op. Love Of Pink heeft maar één laagje nodig, dat heb ik ook zo gehouden omdat haar nagels niet zo lang zijn en het nagelwit dus niet kan doorschijnen.


Nu beginnen we met de bloemetjes, je brengt met een dottingtool (of tandenstoker, satéprikker) vier tot vijf stipjes aan. Dit zijn dus je bloemblaadjes.



De stipjes vul je in met geel, nu beginnen ze op bloemetjes te lijken! Je kan dit met geel doen, maar dat hoeft natuurlijk niet per sé.


Nu zet je nog een paar groene blaadjes en het zijn echte Cute Flower Nails!


Als laatste nog een topcoat, ik koos voor een glitter topcoat. Mijn zusje vindt de manicure heel leuk geworden en ik maak hem dus ook heel vaak bij haar, wel in andere kleurtjes.

Dus, dit was de nail art!
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...