11-01-2011

Old but reviewed: Casuelle pallette

Casuelle pallette
Allereerst: Old But Reviewed?
Ja, in OBR laat ik producten zien die ik al lang heb, er dus niet mooi ongeswatcht (is dat een woord? nee he?!) uitzien. In dit geval een oogschaduw palette van Casuelle die ik jaren geleden voor €2,95 kocht bij Etos.
Toen lag hij volgens mij in een uitverkoopbak... Let's get started! Oh, ik heb trouwens een nieuwe manier van reviewen ;)




Verpakking & things:
  • Doorzichtig, oogt wat goedkoop.
  • Bij mij is het gebroken, jammer.
  • Plat, makkelijk om neer te leggen.
  • Sponsapplicators, handig dat ze erbij zaten maar die zijn eigenlijk nooit goed.
  • Je kan de kleurtjes wel goed zien.
Pallette open
Kleurtjes:
  • 24 kleurtjes.
  • Warme en koude kleuren.
  • Best goed pigment, behalve matte kleuren.
  • Veel shimmery kleurtjes, ik hou daarvan!
En de swatches! De foto hierboven laat de cijfertjes zien, deze horen bij de swatches.
1. Matte witte kleur
2. Shimmery warmgoud
3. Shimmery taupe
4. Rood
5. Iets meer gelige goud met shimmer
6. Iets gelige highlighter
7. Metallic koper
8. Oudroze/bruinige kleur
9. Matte peachy
10. licht gele highlighter

11. Matte lilatint
12. Prachtige aquablauw met shimmer
13. Zilver
14. Donkergrijs met shimmer
15. Lichtgroene, bijna mintgroene tint

16. Matte lila met grijze ondertoon
17. Shimmery donkerblauw
18. Aquakleur, meer blauw dan 12
19. Groenige kleur met shimmer
20. Lichtblauwe shimmery kleur


21. Lichtroze/lila kleur, matte
22. Matte paars
23. Donkergroen
24. Prachtige, shimmery mosgroen

En dat waren de swatches.
Mijn eindoordeel?
Zeker een leuk pallette! Best goed pigment voor Casuelle en je kan goed variƫren hiermee.
Fijn is dat er warme/koude kleurtjes inzitten en dat er matte/shimmer in zit.
Ik denk alleen niet dat het nog te koop is, maar ik wilde het hier heel graag laten zien!

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...