26-01-2011

Essence Eyeshadow in 04 Black Goddess (Sparkling Effect)

En dat is een mond vol! Ik wil al lang een artikel over deze oogschaduw maken hij is namelijk zwart (of heeel donkergrijs) met een grote dosis shimmer. De pigmentatie is al helemaal fantastisch, dat kan ik al verklappen.


 Hier zie je de shimmer heel goed. In de oogschaduw zit een leuk printje, deze zal waarschijnlijk na een tijdje wel erafgaan. Ook is de glitter géén overspray, altijd goed natuurlijk. De verpakking is simpel, rond, doorzichtig. Helaas niet stapelbaar, aan de bovenkant is de verpakking namelijk een beetje bol. Op de zijkant staat Essence. Een heel duidelijke naam kan ik niet vinden op de voorkant, gewoon Eyeshadow. Op de achterkant staat de kleur. 04 Black Goddess. Hieronder staat Sparkling Effect. Dit is bij sommige oogschaduws van Essence ook zo. Essence zegt zelf:
Super-soft & long-lasting eyeshadow.
Long-lasting heb ik zelf nog niet kunnen testen. Super-soft wordt zeker waar gemaakt, dat is mooi.
De oogschaduw is namelijk zacht, maar niet korrelig!

 Een hele blurry foto zodat je de glitter extra goed kan zien. Eyecandy! Prachtig toch?

 Met mijn vinger neem ik één veegje uit de pan...


En dan is dit het resultaat! I'm in love...
Voor €1,79 (als ik het me goed herinner), wat een enorm budgetprijsje is vind ik deze oogschaduw helemaal top. Zeker het proberen waard.
Er zit 2.5 gram in, terwijl een MAC oogschaduw 1.5 gram heeft voor ongeveer €16,00 
Echt een heel vriendelijk prijsje ;)

Over het algemeen ben ik heel blij met deze oogschaduw en ik ga er zeker nog eens een look mee doen.
Misschien leuk om die dan ook te laten zien?

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...