27-01-2011

Quick swatch: Herome Kingston

Vandaag een swatch van een prachtige beige/bruine holo! Dit is mijn eerste holo en ik ben er helemaal dol op. Ik heb deze dan al drie keer gedragen in een korte tijd, - wat veel is voor mij. Het holografische effect is niet heel sterk, maar alsnog mooi zichtbaar. Jammer is dat we in deze koude wintermaanden het effect niet goed kunnen zien, jammer natuurlijk. Deze nagellak is in één laag dekkend, maar voor het mooiste effect doe ik er altijd twee. Ook droogt deze lekker snel, ik deed deze nagellak op toen we een optreden hadden op school en ik nog snel mijn nagels wilde doen. Dan is een holo lak natuurlijk handig. Het kwastje is een prima formaat, niet te dik, niet te dun. Ook brengt de nagellak heel fijn aan. Geen strepen, geen ongelijke vlekken, etc.

Een dikke ja dus!
Herome nagellak kost €7,50 en voor 2 stuks betaal je €12,50. Hiervoor krijg je 7 ml lak, wat niet heel veel is, maar het is te doen omdat je er maar 1 of 2 laagjes voor nodig hebt.

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...