06-02-2011

The Color Workshop 9 oogschaduw palette

Vandaag heb ik weer een oogschaduw palette voor jullie. En waarschijnlijk komen er binnenkort nog meer van mijn 40 palette. Hebben jullie misschien suggesties voor reviews? Want om nou alleen oogschaduw en nagellak te doen... En ik denk ook niet dat jullie het leuk vinden als ik de hele week over LE's schrijf. Tips are welcome! Vandaag ga ik het hebben over het TCW 9 oogschaduw palette (weer: TCW geeft geen naam aan het palet). Lees je mee?
Laten we eerst maar eens gaan kijken naar de binnenkant. Ik zie drie rijen kleuren en 2 sponsapplicators.

Een rij met lichtroze, fel roze en paars, een rij lichtgeel, felblauw en donkergroen, lichtbruin, lichtkoper, koper... Het zijn nou niet helemaal kleuren die mij staan, maar dat zegt niets over het palette.


De rij met roze kleuren zegt helaas niet veel goeds. Shimmery lichtroze, shimmery roze, matte lila die doorzichtig is! Ik kon bijna niet zien waar deze kleur zat toen ik aan het photoshoppen was. Bah, nee, hier word ik niet blij van.


 De tweede rij bevat een shimmery lichtgeel (die ik niet op mijn wenkbrauwbot zal dragen), felblauw met een shimmery finish die bijna geen kleur geeft, wat ik balen vind want het leek me een mooie kleur. De derde kleur maakt het dan een beetje goed, want deze heeft wel pigment. Niet denderend, maar vergeleken met de andere kleuren...

De best gepigmenteerde rij bevat kleuren die ik echt lelijk vind staan bij mezelf, ik krijg er enorme huilogen van. De highlighter is wel prachtig. De enige fijne rij!

Ik weet niet hoevel dit palette me heeft gekost, ongeveer 2 euro. Maar dat vind ik 'm zelfs bijna niet waard. Alsjeblieft, bespaar je geld en leg een euro bij voor het andere palette van TCW.
In dit palet met 9 kleurtjes (6.3 gram : 9 = 0.7 gram per oogschaduw) zit een minispiegeltje.
De kleuren zijn zacht, maar vrij korrelig en sommige kleuren geven gewoon geen pigment.

Nay, voor dit palette dus. Jammer TCW.
Vervelend, hoe negatief deze review is, maar het is de waarheid.
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...