06-02-2011

Mijn favoriete songs van dit moment!

EDIT: Ik kom erachter dat niet alle filmpjes werken, de titel staat erbij dus je kan ze opzoeken!
Ik luister al een tijd naar dezelfde liedjes, ze zijn misschien niet allemaal even nieuw, maar ik kan ze inmiddels dromen :) Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk te varieën van de vorige Zoals je ziet zijn het veel lyrics, ik heb op mijn computer vaak meerdere tabbladen tegelijk op staan en anders loopt het vast, ik kijk eigenlijk bijna nooit clips. Have fun!


Rihanna ft. Drake What's my name


B.O.B. Magic
Dit filmpje werkt niet!



Bruno Mars Grenade


Ke$ha We R Who We R - Niet een echte favoriet, wel een leuk liedje om even naar te luisteren.
Dit filmpje werkt niet!

Katy Perry Firework - Deze blijft favoriet!
Dit filmpje werkt niet!


Adele Rolling In The Deep - Heerlijk nummer!

Dat was het weer, misschien een beetje standaard maar dit vind ik gewoon leuk :)
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...