13-06-2011

Oude artikelen + Baroque Beauty een half jaar!

Baroque Beauty is inmiddels een half jaar oud! Ik dacht eerlijk gezegd dat hij 14 december online was gegaan... maar nee! It's the 2nd! En omdat ik het deze week best druk heb met school i.v.m. de proefwerkweek leek het me wel wat om een bericht te schrijven met oude artikeltjes. Ik zie best wel een verschil qua fotografie (die mobieltjes foto's waren écht crap) en schrijfstijl. Omdat er genoeg bezoek(st)ers zijn die mijn site nog niet lang volgen: een aantal oude artikelen om misschien terug te lezen!

Fashion Item: Coco Chanel was een vrij populair artikel! Nog steeds merk ik dat veel mensen hier terecht komen als ze op Google iets intypen met Chanel.

NOTD # 4 Nail Art Roosjes: Onduidelijke foto, dat wel. Dus ik denk erover om dit artikel nog een keer te schrijven maar dan stap voor stap. Sowieso kan je kijken bij de tag NOTD voor meer.


ByBeautygloss 40 Palette Swatches: Hiervan komen binnenkort nieuwe swatch foto's! De kwaliteit van de mobielfoto's is namelijk niet al te best.

Question: Wat is voor jou budget en is dit crap? Bij dit artikel waren goede comments geplaatst, maar aangezien ik nu een ander systeem heb en alle oude reacties weg zijn vraag ik jullie om opnieuw naar dit artikel te gaan, ik vind het namelijk heel leuk om jullie mening te lezen.

Alle Essence Colour & Go lakjes swatches deel 1 en deel 2 goedkope, fijne lakjes. Een aantal hiervan worden niet meer verkocht en jullie kunnen binnenkort deel 3 verwachten.

Boozyshop kwasten set review 2 Hiervoor was al een andere review, de link staat in het artikel. Dit artikel wordt vaak bekeken!

Maybelline Forever Strong Pro in Nude Rose is gewoon echt een geweldige lak en ik vond het net zo geweldig om de foto's te maken!

En dan worden het steeds meer artikelen die heel kort geleden zijn gepost!
Ik ben benieuwd hoe jullie denken over mijn oude artikelen, haha.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...