10-04-2011

Maybelline Forever Strong Pro in Nude Rose

Ik had laatst een tegoedbon t.w.v. €10 voor de DA. Ik was eerst moeilijk aan het doen want ik kreeg het bedrag niet precies (je moest de bon in één keer uitgeven) en was ik maar aan het twijfelen. Toen zag ik dit prachtige lakje Maybelline Nude Rose staan en, ja, die wilde ik wel proberen! Ik ben er gek op en ik kon niet stoppen met foto's maken, dus kijken jullie mee?


De verpakking vind ik mooi, een vierkant, plat flesje met een simpele dop. Hij bevat 10 ml en er zit een stickertje op de dop met de naam (die ik niet op de foto kreeg).  Het is een nude, warmroze, licht oudroze kleurtje. Hij is moeilijk te beschrijven, dus kijk maar gewoon naar de foto's :)
Wat een beauty hè? Ik ben normaal nooit zo van de lichte, nude kleurtjes maar voor deze lak maak ik graag een uitzondering!
 Gewoon licht
Flits

En nog een paar extra foto's zodat jullie nog extra mee kunnen genieten...
De houdbaarheid is gemiddeld, maar zeker geen 7 dagen, zoals Maybelline belooft. Ik vind het jammer dat ze dit wel zeggen en ik inmiddels toch al wel wat tipwear (en één miniscuul chipje) heb. Maarja, 7 dagen hou ik toch nooit uit met dezelfde lak!

Deze lak is voor €7,99 te koop bij DA, Kruidvat, Etos, etc.

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...