27-01-2011

Question: Wat is voor jou budget en is dit crap?

Ik review op Baroque Beauty veel budget producten.
Maar nu vraag ik me af, wat is voor jou dat budget?
Voor mij is dat onder de €5,- Soms heb ik dus echt dat ik iets te duur vind, haha ;)
Dus: Wat is voor jou budget?
Catrice Illuminating Powder

En is dit crap?
Dit wordt best vaak gezegd, de laatste tijd minder, maar NEEEE!
Budget kan slecht zijn, maar dat komt niet gelijk door de prijs.
Kijk naar Catrice, een enorme makeover heeft dit merk ondergaan en het is zo goed!
Denk aan de monos, de prachtige LE Urban Baroque Illuminating powder (beide in de header te vinden)
Of de XXXL shine lipglosses van Essence, I love it <3
Ik vind dus van niet.
Vind jij budget dingen crap?
Catrice mono eyeshadow

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...