28-01-2011

Essie - French Affair

Essie French Affair
Essie brengt binnenkort een nieuwe collectie uit. Mooie nude kleurtjes, met een felle blauw!
Well done Essie :)
De collectie draagt de naam French Affair en jullie hebben de foto's vast al voorbij zien komen op andere blogs, maar ik wilde het toch heel graag aan jullie laten zien. Dus kijk mee naar deze collectie!


French Affair
French Affair is een zachte, lieve roze met een lila ondertoon, tenminste, dit maak ik op van de foto.

Coat Azure
Coat Azure is de naam van deze blauwe lak met glittertjes erin, ziet er veelbelovend uit!

Sand Tropez
Sand Tropez is een lichte taupe, zandachtige kleur. Creamy, zonder enige glitter of shimmer. Deze doet me denken aan Absolutely Chinchilly van Catrice, maar wie weet liggen ze juist heel veel uit elkaar.

Topless & Barefoot
De kleur met de naam Topless & Barefoot vind ik moeilijk te beschrijven, maar volgens mij ligt hij tussen zandkleurig en licht oudroze in. Aparte kleur, dat is zeker.

Kisses & Bises
Ook Kisses & Bisses ziet er apart uit, maar ik denk een hele lichte mintgroen met bruinige ondertoon en roze shimmer. Klinkt wat onlogisch, maar ik ben nou eenmaal niet heel goed in kleuren beschrijven ;)

Nice is Nice
Nice is Nice doet me denken aan lavendel, een pastel paars, maar net wat donkerder. Deze vind ik er echt mooi uitzien.

French Affair zal verkrijgbaar zijn vanaf Februari 2011 en de kleurtjes kosten €13,- per stuk.
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...