30-01-2011

NOTD # 4

Ik maakte gisteren voor het eerst roosjes nagels. En ik moet zeggen, met deze mintgroene basis ziet het er super cute en vintage uit! Wil je zien wat ik allemaal gebruikt heb? Kijk dan verder! 


Eerst deed ik natuurlijk een basis op, in mijn geval Trind Nail Repair. Daarna bracht ik twee laagjes aan van een mintgroene/blauwe kleur (Oh Tiff! Diamond Cosmetics). Met een LE lakje van Essence (Surferbabe, Surferama) en een dekkende, witte Stampy Polish maakte ik de roosjes. Ik liet een druppeltje vallen op mijn nagels en draaide de kleuren rond met een dottingtool, de volgende keer probeer ik het uit met een satéprikker, dan kijk ik wat beter werkt. Nou, toen leek het nog nergens op en waren het totaal geen roosjes dus gebruikte ik een klein verfkwastje in plaats van echte nail art kwasten. Ik maakte blaadjes met Essence Check Me Out en Catrice Run Forest Run! Ik deed topcoat over de nail art heen om het te sealen en mijn roosjes nail art was klaar :D

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...