02-05-2011

Favorieten van april 2011

Het is vandaag alweer 2 mei 2011, dat betekend natuurlijk dat het weer tijd is voor mijn favorieten van afgelopen maand, april. Ik heb deze maand veel meer geshopt dan normaal (nieuwe collecties!) en het was dan ook erg moeilijk om het niet te veel te maken. Het resultaat is natuurlijk deze lijst. Kijken jullie mee naar namen, prijzen én swatches?


Zoals ik al zei heb ik afgelopen maand echt té veel geshopt. In kleine sessies of veel tegelijk, maar dat bij elkaar maakte het moeilijk om een goed aantal aan favorieten te laten zien. Maar ik heb dingen uitgekozen die ik echt regelmatig gebruik, bijna elke dag.

Op de foto zie je het volgende:

♥ De Essence Hydra Balance Hand Lotion heb ik uit een kortingsbak gehaald, ik weet niet of deze handcrème überhaupt nog te verkrijgen is, maar als je hem nog ziet: meenemen! Hele fijne, dunne crème.

♥ Laatst bracht Catrice een leuke Limited Edition uit, waar de Catrice Floralista Duo Blush in C01 Lively As Ever in zat. Ik heb er een review over geschreven, dus wil als je mijn mening wilt weten kun je die lezen. -->Review<-- 

Lipsticks van Essence zijn sinds kort ook verschenen in nieuwe kleurtjes, waaronder deze twee: de nude    heet 52 In The Nude (hoe toevallig?!) en de roze heet 53 All About Cupcakes. Fijne lipsticks, alleen een klein beetje uitdrogend, dat is jammer.

♥ De Essence Stay With Me Longlasting Lipglosses maken ook deel uit van het nieuwe assortiment, en ze zijn fijn! Ik heb twee kleurtjes: 02 My Favourite Milkshake (warm, peachy) en 01 Me&My Icecream (koel, roze).

Review van Lipstick 53 en Lipgloss 01 -->Review<--

♥ Als laatste zie je op de foto nog een Essence Smokey Eyes Brush, deze is echt super! Een pencil brush, perfect voor in de crease dus. Hij pakt de kleur heel goed op en hij is ook nog eens zacht!

Wat waren jouw favoriete producten van afgelopen maand?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...