01-05-2011

Mijn favoriete songs van dit moment!

Ik vond het wel weer eens tijd voor een update van mijn favoriete muziek! Kijk bij de tag 'Music And You' (ook onder dit bericht te vinden) om mijn muzieksmaak te kunnen zien en horen :)
Het zijn niet heel veel liedjes, maar ik ga niet telkens dezelfde videos op Baroque Beauty zetten.



Jessie J ft. B.O.B - Price Tag
Zo'n geweldig liedje! Ik heb hem al in mijn hoofd zitten na één keer luisteren.



Adele - Set Fire To The Rain
Dit. Lied. Is. Ge. Wel. Dig! Prachtige tekst ook en Adele kan net zo prachtig zingen, love it!




Alexis Jordan - Happiness
I gotta hurry hurry hurry now! Ook dit is typisch een liedje wat je onmiddelijk in je hoofd hebt zitten, heerlijk!




Selena Gomez - Tell Me Something I Don't Know
Dit liedje heb ik een week geleden ontdekt en ik ben helemaal into it! Hij is al vrij oud en ik heb ook niet echt iets met Selena, tja, gewoon leuk!

En dat waren ze weer :)
Nu een serieuze vraag: Vinden jullie dat ik deze artikelen té vaak plaats? Ik heb namelijk zelf wel een beetje het idee, maar als ik weer een hoopje liedjes heb verzamel lijkt het me leuk om het jullie 'te laten weten'.
Ik wil graag horen hoe jullie hierover denken, jullie bezoeken mijn blog namelijk!
Dankjewel.

Wat zijn jouw favoriete songs?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...