30-04-2011

Shoplog 29/4/11 50% korting!

Vrijdag ben ik na school doorgefietst naar het Kruidvat. Zoals ik donderdag al zei bij het bericht over 50% korting kon ik niet heel veel kopen, dus heb ik het minimaal gehouden! Ik vind het zelf best netjes, want ik heb in totaal 5 producten gekocht, waarvan 2 voor mijn moeder. Je ziet op de bovenste foto al wat ik heb gekocht, maargoed, na de jump meer!
Wat zie je op de foto:
   ♥ Catrice Allround Concealer Palette
   ♥ Catrice Absolute EyeColour Quattro in 04 Never Let Me Go!
   ♥ Catrice Ultra Shine Lipstick in 130 Ketch-Me-Up (Geweldige naam toch?!) - Voor mijn moeder.
   ♥ Catrice Ultimate Nudes in 030 My CafĂ© Au Lait A Notre-Dame - Voor mijn moeder.
   ♥ Catrice Floralista Lipgloss in 01 Pink Spring (Ik zag de glitters en ik dacht: MAC Dazzleglass!)

Ja, maar vijf dingen! Ik heb het echt minimaal gehouden, maar ik ben erg blij met alles en ik hoop dat mijn moeder ook blij gaat zijn ;)
Het nude lakje vind ik erg mooi, dus wie weet... 

Er komen sowieso swatches en reviews, ik zal het nude lakje (en die van mezelf) ook behandelen en misschien mag ik de lipstick ook wel swatchen.

Wat heb jij gescoord met deze fantastische korting?

Ps. Fijne Koninginnedag! Hopelijk vermaken jullie je, Kissies!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...