19-04-2011

Catrice Floralista Duo Blush Lively As Ever (LE) + Vergelijking

Vandaag heb ik voor jullie een product dat ik in het begin niet heel bijzonder vond, maar vorige week toch kocht: de Catrice Floralista Duo Blush in Lively As Ever. Ik kocht de laatste en ik weet dus ook niet zeker of hij bij jou nog beschikbaar is. But Fingers Crossed! Het is namelijk een prachtproduct.
Zoals ik al vermeldde is dit product een LE. Misschien is de blush er nog wel bij jou, misschien niet. Maar omdat ik het toch een mooi en fijn product vind wil ik het met jullie delen, want... Who Knows? Ik raad je dan dus ook aan om gewoon te gaan kijken, mocht je het een mooie blush vinden.
 Toen ik de blush kocht wist ik al dat de verpakking wel eens behoorlijk identiek kon zijn aan de Catrice Expect The Unexpected blush. Ik heb ze dus eens naast elkaar gelegd.
De grootte van de pan is wel verschillend: de ETU blush bevat 8 gram, terwijl de Floralista duo blush maar 6 gram heeft! Er zit een soort ijzeren randje om de blush heen, dus ik denk dat het onder andere daar aan ligt.
Van boven naar beneden: gemengd/peach/roze
Het pigment is niet heel goed, maar dat hoeft van mij ook niet! Daar hou ik helemaal niet van als het om blushes gaat. Ik gebruik de twee kleuren het liefst door elkaar, dat vind ik het mooiste.

ALS het product nog bij jou te koop is: hij is €3,99. Het is al weinig, maar je krijgt ook nog eens twee blushkleuren!
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...