23-04-2011

DIY: Happy Easter Nail Art!

Warning: Vreselijke foto's ^_^

Vandaag héél last minute een paas nail art! Ik had foto's gemaakt, maar die wilden niet goed lukken en ook zit ik nu op een andere computer, waar een bepaalde foto niet opstaat. Maargoed, op naar de 'tutorial'!


Ik ben gegaan voor verschillende pastel kleurtjes (trend van nu!) met schattige stipjes erop. Ik heb hierna ook nog op mijn middelvinger en duim een zilver lintje gemaakt, als een soort detail van de paaseitjes.
Laten we kijken welke lakjes ik gebruikt heb.
 V.l.n.r.: Maybelline Nude Rose, Catrice Sold Out Forever, Catrice Up In The Air, Essence The On And Only, Essence Mellow Yellow.
En daarnaast gebruikte ik nog een dottingtool, maar je kan eventueel ook gewoon een tandenstoker of cocktailprikkertje gebruiken, net zo makkelijk!

De nail art bestaat uit slechts twee stappen - buiten het gebruik van base- en topcoat - die ik jullie nu ga laten zien.
Stap 1: Basiskleur. Ik koos voor vijf verschillende, maar natuurlijk kan dat ook anders! Zorg ervoor dat de lakken wel een beetje dezelfde finish hebben. Frosty en Creamy staat nou eenmaal niet zo heel mooi bij elkaar. Ik gebruikte vijf crèmes, waarvan eentje (Catrice SOF) met een hidden shimmer (shimmer die je bijna nooit ziet, behalve in echt fel licht). Voor alle lakken - behalve Essence Mellow Yellow - heb ik twee lagen gebruikt. De gele kleur had drie laagjes nodig.
Stap 2: Stipjes! Ik heb dezelfde kleuren gebruikt, maar wellicht is het juist wel leuk om een contrasterende finish te gebruikten, metallic bijvoorbeeld.

Dit was dus de super snelle, last minute nail art!
Fijne pasen iedereen!

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...