24-04-2011

Update over vanalles

Allereerst:

HAPPY EASTER!

Maar nu serieus. Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben (misschien niet, dan weten jullie het nu) zijn de laatste paar dagen de updates zeer onregelmatig verschenen. Ik heb niet goed genoeg vooruit kunnen schrijven en ook heb ik nu mijn eigen computer niet tot mijn beschikking, waardoor ik ook dit weekend weer niet kon schrijven. Maar morgen heb ik denk ik wel tijd, dus dan doe ik mijn best!

Ik wil heel graag iedere dag een artikel online krijgen, maar soms is dit gewoon ècht niet mogelijk. In verband met school natuurlijk: huiswerk maken, projecten, leren voor toetsen... Ik laat jullie dus weten hoe dit komt, want ik wil het, maar het lukt niet. Ik vind het nog steeds hartstikke leuk, alleen soms is het een beetje druk :)

Verder ben ik echt heel blij met alle lieve comments die ik krijg. Ik vind het altijd zo leuk, dat als ik even op de computer kijk er weer een reactie staat, super leuk! En bedankt voor het volgen (met google friend connect heb ik nu 30 volgers!) en bezoeken van mijn blog.

Staat er een dag geen artikel online? Zoek dan in het blogarchief, deze staat onderaan bij de linker kolom.
Onderaan elk bericht staan 3 berichten en in de linker kolom staan de populaire berichten. Grappig om te zien wat de populairste berichten zijn, op het moment dingen over Catrice en Essence (de nieuwe producten dus), daar wordt op google veel over gezocht!

Dankjewel iedereen! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...