29-12-2011

OOTD Geruit broekje, okergeel en brogues

De vorige (en eerste) outfit die ik showde op Baroque Beauty was maanden geleden, in de zomer nog. Gek genoeg maak ik best vaak outfitfoto's om er dan later achter te komen dat ik niet tevreden ben over de foto's of het toch geen hele bijzondere outfit is. Vandaag wilde ik graag een outfit laten zien met kleding die ik altijd bij elkaar draag (op wat basics na dan) en een soort vintage feel heeft, wat ik leuk vind.

Het broekje is eigenlijk het 'hoofd-kledingstuk' van deze outfit, hieromheen heb ik de andere kleding uitgezocht. Het broekje is kort en geruit wat ik voor deze keer wel erg leuk vind. Het grijze vestje is erg simpel en draag ik ook gewoon. Het gele shirtje hieronder heb ik jaren geleden een keertje gekocht en is eigenlijk heel erg lang, dus netjes in het broekje gestopt hahaha ;-)
Het 'op de foto staan en de outfit goed laten zien' was aardig lastig, dus sorry voor de soms wat rare foto's..
Iedere keer weer als ik dit kettinkje draag krijg ik complimentjes erover, leuk! 'Ahh wat schattig, is dat een robotje?' Ja klopt, ik vind 'm echt super leuk :-)
Wit hempje - H&M
Geel shirt - Didi (jaren geleden gekocht, nu niet meer in de winkel dus)
Broekje - Vero Moda
Vestje - Vero Moda
Maillot - H&M
Gele sokjes - H&M in een setje
Brogues - H&M
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...