28-12-2011

FOTD Eerste Kerstdag

Eerste kerstdag besloot ik een zwart shirtje en rokje met daaroverheen een bruin/zwart gestreept jasje aan te doen. Dus ik wilde graag bruine smokey eyes maken! Laat ik allereerst zeggen dat het niet bepaald goed overkomt op de foto's (te licht helaas), maar toch wil ik graag even de look laten zien :-)


De oogschaduw was simpel, een beetje bruin met goud eroverheen voor glans en een sterk aangezette arcadeboog met bruine oogschaduw. Lekker veel highlighter (mag voor een feestje eh haha) en een bruin lijntje onder m'n oog. Afgemaakt met mascara.
Haah wat een vreselijke foto! Ik droeg vrij veel blush (Sleek Rose Gold) en gouden highlighter van Essence Circus Circus. Op m'n lippen een soort bruin-nude kleurtje van Catrice met glitter lipgloss eroverheen.

Hoe was jullie kerst en hoe waren jullie opgemaakt?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...