27-12-2011

Favorieten van december 2011

Wauw, de laatste paar dagen van de maand, jongens, wat is dit jaar voorbij gevlógen! Ik begon met favorieten van de maand in februari van dit jaar en ik ga er sowieso nog wel even mee door, omdat ik het altijd leuk vind ik om terug te kijken op de maand. Vandaag dus december 2011. Hij is een tikkeltje vroeg, maar ik wil ook nog graag favorieten van 2011 doen en anders komen deze producten niet aan bod, dus vandaar.


Ik heb niet heel veel favorieten, maar het zijn zoals altijd stuk voor stuk weer hele fijne producten en ik heb geen enkele hiervan besproken op Baroque Beauty, dus dat leek me nog wel extra leuk!
Kruidvat Insensive Care Intensieve Lippenconditioner
Vorige maand zat de Rose variant al in mijn favorieten, en ook deze maand is het weer raak. De Kruidvat vaseline lipbalsems zijn gewoon echt heel erg fijn! €1,50 betaal je voor deze lipbalsem waarmee ik prima de winter door ga komen :)

Essence Circus Circus Highlighter Powder
Deze gouden highlighter is echt perfect voor de feestdagen! Hij is uit een limited edition dus ik betwijfel of 'ie er nog ligt bij jou, maar als 'ie er nog is: meenemen. Een prachtige gloed en hij is niet al te poederig (hoewel dat er wel zo uitziet op de foto, kwam ik later pas achter). Het printje in de poeder blijft heel lang mooi. Rond de 3/4 euro.

De volgende twee producten heb ik gehad voor sinterklaas.

W7 Nail Polish 74 Cosmic Blue
Een heerlijke blauwe glitterlak! Voor gedekte glitter nagels gebruik ik zo'n twee laagjes. Een hel om weg te halen natuurlijk, maar het feit dat ik 'm al vaker deze maand heb gebruikt betekent toch wel dat het een favoriet is.

I Love... Coconut & Cream Shower Gel
Een gigantische fles met naar kokos ruikende douchegel. Ik heb ook twee andere producten van deze lijn gekregen (een scrub en bodybutter) en die zijn ook fijn, maar de douchegel heb ik simpelweg veel meer gebruikt.

Nou, binnenkort dus de favorieten van 2011! Wat een klus om dat te bedenken zeg, haha.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...