26-12-2011

NOTD - Make it a circus, use all the confetti :)

Oh my, dat is volgens mij toch wel de allerstomste titel die ik ooit bedacht heb. Ik probeerde een klein beetje origineel te zijn - poging mislukt. Maargoed, sinds een tijdje ben ik helemaal gék op glitter nagellak (was ik al wel een beetje, maar toen was ik te lui doordat het moeilijk eraf te halen is) en wil ik graag een NOTD die helemaal niet van vandaag is, maar van een paar weekjes geleden. Ik typ dit om half 8, in de avond, tweede kerstdag; dit had ook makkelijk een kerstmanicure kunnen zijn. Okay, let's go!


Wat was dit toch een ontzettend simpele manicure. Ik lakte mijn nagels in het zwart, wat ik normaal nóóit doe, met een lakje van Essence. Deze wordt niet meer verkocht. Vervolgens pakte ik mijn flesje Essence Circus Confetti (vandaar de stomme titel) erbij en lakte ik er twee keer overheen. Voor sinterklaas kreeg ik nog een flesje Circus Confetti en ik vind het eigenlijk wel leuk, want ik vond het wel een mooie, simpele look. Fijne avond nog meiden!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...