30-12-2011

Favorieten van elke maand, hoe denk ik er nu over?

Jaja, de favorieten van 2011 komt nog! Maar eerst wil ik graag de losse favorieten van de maanden doorkijken, wat vind ik nu van de producten?


De favorieten van februari! De felroze lipstick van Essence draag ik nooit, terwijl de lipsticks van Catrice nog steeds favoriet zijn. De mascara van Essence is op en het 40 palette is een hele hele grote favoriet van dit jaar en de Dove producten gebruik ik ook nog wel.
In maart had ik niet heel veel favorieten. De mousse van Kyrell (aldi) gebruik ik nog steeds als ik mousse wil gebruiken, niet heel erg vaak dus, maar alsnog fijn. De highlighter van MNY was mijn eerste en ondertussen heb ik mooiere in mijn stash, maar deze wordt nog wel eens gebruikt hoor. De lipbalsem van een Essence LE gebruik ik nauwelijks en de HEMA wet & dry blush is nog steeds net zo prachtig.
Dan over naar april! De handcrème van Essence was heel erg snel op, er leek niet veel in te zitten. De duo blush van Catrice heb ik nog een tijd gebruikt, nu niet meer zo vaak. De lichtroze en nude lipstick van Essence gebruik ik wel eens en de lipglossjes gebruik ik nu pas weer veel, ze zijn eigenlijk hartstikke leuk. De crease kwast van Essence gebruik ik altijd als ik bruine kleuren in de arcadeboog aan wil brengen.
De vijfde maand, mei. Het Catrice paletje gebruik ik nog steeds, wel wat minder dan eerst. De gebakken oogschaduws van Essence pak ik er nog wel eens bij en ook het Kohl Pencil van DA komt nog wel eens voor in een look. De crème van Essence heb ik weer herontdekt :-)
De shimmer olie gebruik ik nauwelijks, laatst met kerst wel nog. De mascara van de DA is oud geworden en maakt nu dus klontjes helaas. De wenkbrauwgel van de HEMA is een stuk minder doorzichtig nu en bijna op door het vele gebruik, soms vergeet ik 'm. De oogschaduw van Essence zagen jullie hierboven ook al en de stipplingbrush van Boozyshop.nl gebruik ik soms nog. Dit was trouwens van juni.
De favorieten van juli zijn simpel. Ik gebruik alles nog, behalve het witte oogpotloodje en de Golden Nuggets. Die komen minder vaak voor. Voor de rest gebruik ik alles dus nog met regelmaat.
De Gosh lipglosses vind ik te plakkerig nu, maar in augustus, toen ik nog niet naar school hoefde heb ik ze lekker vaak gedragen. Hetzelfde geldt voor de Essence LE lipgloss, al gebruik ik die meer. Het haarserum van de Action is nog steeds grote favoriet en de crème van Essence is zelfs al op.
Ook hierover weinig te zeggen, de favorieten van september. Alleen de 2 in 1 mascara gebruik ik niet meer en de lipgloss van E.L.F. ook steeds minder..
De crackle nagellak kocht ik puur omdat ik graag zwarte crack wilde. De kwaliteit vind ik namelijk echt niet fijn! Heel dik en er komt bijna niets op het kwastje, helaas. De Very Cherry lipbalm van Candy Kisses heb ik gisteravond weer eens opgesmeerd en nu weet ik weer waarom ik 'm zo graag gebruikte, hij smaakt echt heer-lijk. Ook in november was het Oh So Special palette van Sleek favoriet voor neutrale ooglooks en ook de Rose Gold Blush, waar ik nog steeds verliefd op ben.
En omdat het nog steeds gewoon december is en ik het artikel van de favorieten een paar dagen terug plaatste, zijn dit vanzelfsprekend nog steeds favorieten.

Wat leuk om zo terug te kijken, en pfoe, wat een klus, haha!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...