02-01-2012

Shoplog 27/12/11 kleding, verzorging & meer

Gisteren (ik schrijf de artikelen voor uit) ben ik naar IJsselstein geweest om te winkelen. Ik was er wel eens vaker geweest en toen had ik er geen artikeltje over gemaakt, maar omdat ik dit keer toch wel de geshopte spulletjes wilde laten zien besloot ik alles maar op de foto te zetten en er over te bloggen! :-)
 Ik heb onder andere dingetjes gekocht bij Action, Kruidvat en ook nog wat kleding.

Allereerst de Acion. Hier kocht ik een bakje wattenstaafjes, een pak met 80 watjes, oogmake-up remover lotion en nagellakremover. Ik kan weer eventjes vooruit!
Oh gosh... wat een vreselijke foto! Ik heb per ongeluk de goede verwijderd -.-
Maargoed, bij het Kruidvat kocht ik onder andere een Essence Studio Nails nagellakremover potje en Cuticle Remover Gel.
Dan kocht ik nog een haarmasker en conditioner van Kruidvat eigen merk. Het masker heb ik eerder gehad en was me prima bevallen en aangezien 'ie op was...
Dit shirt is eigenlijk een paar maten te groot, maar ik vind 'm zo ontzettend leuk! De kleur is iets te geel op de foto geloof ik. Ik doe er mijn bruine riem omheen zodat het oversized is en toch nog wel een beetje flatteus staat ;-)
Dan deze gestreepte trui. De col heeft een strik en dat maakt de trui ook speciaal vind ik. Ik draag 'm nu en hij is ook lekker warm, top!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...