01-12-2011

Favorieten van november 2011


Vanzelfsprekend komt er ook deze maand weer een favorieten-artikel online! Dit maal alweer november, want jongens de tijd gaat zo snel! Het is vandaag al weer 1 december en over een maand is het al 2012! Time flies when you're having fun, obviously.  Ik heb deze maand niet heel erg veel beauty geshopt, maar zeker ook niet weinig. Daarom in dit artikel twee producten die ik nieuw heb en de andere twee heb ik al een maandje eerder gekocht. Dus, de favorieten van november!

MAX Eyes (Action) Double Lash Effect Waterproof Mascara
Deze mascara heb ik half oktober gekocht en sindsdien zo'n beetje iedere dag gebruikt; het is een erg prettige mascara. Geen klontjes, goed gesepareerd en veel lengte. Niet heel erg veel volume, maar de andere punten maken me erg tevreden. De mascara is dus waterproof, maar er is ook een gewone variant verkrijgbaar met roze details i.p.v. blauw. 

Kruidvat Vaseline Rose
Een hele fijne lipbalsem die heerlijk ruikt naar roosjes. Hij geeft nauwelijks kleur af maar werkt wel en geeft een mooie glossy glans. Ik denk dat ik binnenkort de 'Intensive Care' variant ga halen, voor de winter. Het blikje bevat enorm veel product: 20 gram! Ja, aanrader, heel fijn.
Gliss Kur Styling Control & Shine Lotion
Hier heb ik niet heel veel over te vertellen, behalve dan dat ik het iedere dag gebruik zodat m'n haartjes niet pluizen, fijn product.

Essence Vampire's Love Blush Gelée
Deze blush gel is me erg goed bevallen, voor een review kan je dit artikel teruglezen. Dit product is/was tijdelijk te koop dus het kan zijn dat hij er niet meer ligt bij jou.


Laat me vooral weten wat jouw favorieten zijn, daar ben ik erg benieuwd naar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...