02-12-2011

BBD - Baroque Beauty 1 jaar!


Jaaa, Baroque Beauty bestaat vandaag - 2 december 2011 - een jaar! Precies een jaar geleden begon ik met bloggen, ik kan het me echt niet voorstellen. Ik heb voor Baroque Beauty velen andere blogs gehad bij Blogger waar ik nooit langer mee door ging dan een kleine week. Achteraf zie ik dit als een soort oefen-blogs, aangezien ik al helemaal wist hoe Blogger werkte, heel fijn dus! Lees vooral verder voor meer over de komende dagen (:


Natuurlijk kan ik dit 1-jarige bestaan niet zomaar voorbij laten gaan, dus zoals ik al aankondigde beginnen vandaag ook de Baroque Beauty Days: 3 dagen lang extra artikelen en winacties! Wel heb ik véél meer vragen nodig voor de Q&A, want met drie vragen kan ik helaas geen filmpje maken..
Ik denk dat ik nog wel een soort 'bedank' filmpje ga maken, zo ja, dan komt 'ie vanmiddag al op de site!

Hoe zien de komende dagen er uit:
  • 2 december - BB 1 jaar --> Winactie 1 -->  'Bedankt' filmpje
  • 3 december - Favoriete producten uit reviews --> Winactie 2 --> Foto's toen en nu
  • 4 december - Oude artikelen --> Winactie 3 --> Social Media
Nu ik dit artikel maak is het woensdagavond en ik ga morgen de filmpjes maken omdat ik op de dagen zelf geen tijd heb. Enkel op zaterdag een beetje.

In 1 jaar tijd...
Zo'n 200 bezoekers per dag (niet heel veel, maar wel een mooi aantal vind ik zelf :))
Ik heb in een jaar tijd 3 verschillende camera's gehad waaronder 1 mobiel en 2 digitale camera's
Met dit artikel 306 artikelen online!
Vandaag (30/11/2011) 74 GFC volgers en 50 via Bloglovin'
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...