26-11-2011

Aankondiging: Baroque Beauty Days!


Zoals ik gisteren al kort vertelde in het Q&A artikel bestaat Baroque Beauty 2 december 2011 alweer een jaar. Een jaar! Ik kan het me echt niet voorstellen eigenlijk dat ik een jaar geleden begon met echt bloggen. Ik had hiervoor al velen blogjes gehad die ik een paar dagen update en daarna mee stopte. Maar ik zei tegen jullie dat ik het deze keer echt goed ging doen en nu zit ik hier, een jaar later! Wauw.

Natúúrlijk kan ik dit niet zomaar voorbij laten gaan. Dus ik heb vandaag op de vroege ochtend een aankondiging voor jullie: Baroque Beauty Days. Nee, niet echt een originele naam maar het heeft wel iets vind ik. De BBD's duren 3 dagen (2, 3 en 4 december) en iedere dag komen er sowieso drie artikelen online. Waaronder iedere dag een winactie. Verwacht geen grote bijzondere prijzen, maar wel leuke spulletjes :-)

Winacties dus en ook nog andere artikeltjes om de site heen. Het zijn geen saaie niet-beauty artikelen maar reviews komen dan dus niet. Sowieso dus de Q&A op de laatste dag.

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...