05-11-2011

Sleek Blush Rose Gold

Vandaag review ik dan eindelijk mijn Sleek blush! Misschien wel de bekendste blush van het merk ook: Rose Gold. Het schijnt een dupe te zijn van Nars Orgasm en als ik foto's van die blush bekijk lijkt het dat het toch best een goede kleur is die in de buurt kom. Ik kreeg deze blush voor mijn verjaardag en sindsdien heb ik 'm echt enorm veel gebruikt. Een favoriet!


Ik ben gelijk al fan van de verpakkingen van Sleek, zo ook de blush. Hij is redelijk klein volgens vele mensen, maar ik vind het zelf wel meevallen eigenlijk. Het doosje is matzwart met in glimmende letters Sleek Makeup. Mooi lettertype trouwens, maar ik vind het woordje ''Blush'' onderin wel tegenvallen, het staat niet helemaal op het doosje vind ik.Verder is hij lekker stevig en makkelijk te openen.
De pan is lekker groot! Hier kan je makkelijk in met je kwast. Ook zit er een fijne spiegel in die erg handig is voor onderweg. Helemaal top.
De kleur Rose Gold is aardig goed op de foto te zien. Peachy met een klein beetje roze en een gouden glans. Echt een prachtige kleur vind ik zelf, ondanks de gouden glans toch veel natuurlijker dan koud roze blushes.
De swatch. De blush is lekker vast maar wel gepigmenteerd. Ik heb niet het probleem dat hij extreem poederig is, mooi! Oh en wat ruikt de blush ontzettend lekker! Ik geloof dat Rose Gold de enige Sleek blush is met een geurtje, maar hij ruikt echt echt lekker.
Te roze op deze foto, maar expres lekker ingezoomd om de gouden sheen extra goed vast te leggen.
De achterkant van het doosje, mocht je de ingrediƫnten willen weten.

Sleek blush in Rose Gold is voor €5,99 hier te koop bij de Nederlandse webshop Enchantra.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...