05-11-2011

Favorieten van oktober 2011

Ook deze maand liet het 'Favorieten artikeltje' weer wat lang op zich wachten, ondanks dat ik alle foto's al had gemaakt. Dus daarom is dit speciaal voor jullie de tweede blogpost van vandaag! Het zijn niet veel favorieten, maar ze zijn wel erg leuk (vind ik dan), kijken jullie mee?


Sleek Oh So Special Palette
Ik heb dit palette eind september (27e) voor mijn verjaardag gekregen en heb er al een aantal keren looks mee gemaakt, ook vaan dezelfde. Het is echt een prachtig palet met donkere smokey kleuren en lichte highlighters. Hier komt nog een review over!

Impulss Cracked Nails Topping
Wat ben ik lang op zoek geweest naar een zwarte crackle! Uiteindelijk kocht ik deze bij het Kruidvat voor €5,50. Ik had liever een goedkopere gehad van Essence, maar die verkopen ze niet bij 'ons' filiaal. Deze heb ik in het begin echt veel gebruikt en ik moet het eigenlijk weer een keertje doen.
Candy Kisses Natural Lipbalm Very Cherry
Een hele lekkere lipbalsem die smaakt naar kersjes, deze zagen jullie al in mijn unboxing video van Zalando. Ik had ook de aardbei-lipbalsem en die werkt ook wel, maar ik vind die niet zo heel lekker ruiken en smaken. In de Very Cherry zit inmiddels al een behoorlijke deuk, aangezien ik 'm vaak gebruik.

Sleek Blush Rose Gold
Vanochtend lazen jullie hier al een artikel over, maar hij moet gewoon in mijn favorieten. Ik heb deze blush enorm vaak gebruikt deze maand, niet iedere dag omdat ik ook een week weg was naar Engeland en ik deze niet mee durfde te nemen (uiteindelijk had ik een mooie blush van Essence meegenomen), maar zodra ik de kans had werd het Rose Gold!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...