04-11-2011

Essence 'The Glitters'

Het is weekend! Wat mij betreft de ideale gelegenheid om een review te maken over gezellige, glitterende lakjes. En wel van één van de bekendste budgetmerken: Essence! Ik vind het sowieso altijd al fijne lakjes, maar doordat deze ook zo origineel zijn vond ik het wel waard om er wat over te schrijven.


De Colour & Go nagellakjes zijn over het algemeen zeer bekend, ik heb er echt al zo'n 20/30 dus het is in ieder geval zeker dat dit favorieten van mij zijn. Een groot voordeel is dat de kleurtjes steeds origineel worden en de kwaliteit is tegenwoordig ook aardig goed te noemen. Het formaat is bepaald niet groot, 5 ml, maar stel je wil eens wat aparte kleurtjes proberen, dan ga je toch op zoek naar goedkope, kleine flesjes? Hier zijn deze lakjes dan perfect voor. De doppen zijn in de kleur van de nagellak, niet super mooi, maar heel handig in je stash!
Het kwastje is simpel en plat, erg fijn moet ik zeggen.
Essence heeft drie glitter nagellakjes in het assortiment, het heeft even geduurd voordat ik ze allemaal te pakken kreeg, maar nu wil ik ze dus ook wel uitgebreid bespreken. Ik heb alle glitters 1 laagje gedaan over lichtblauw en gewoon. De glitters zijn zeshoekig en in verschillende formaten.
Donkerrood/paars met glitters, een bijna transparante basis.
Transparant donkerblauw met groene en blauwe glitters, deze bevat het minste glitters van de drie, met één laagje dan.
Gouden glitters! Ik vind deze erg leuk, vooral omdat ze praktisch overal overheen 'kunnen'. Dit brengt me op het idee dat het me echt top zou lijken als er ook een zilvere versie hiervan uitkwam, maar dat is natuurlijk weer iets meer standaard.

De lakjes zijn aan de dikke kant en ik kan me voorstellen dat dit resultaat misschien niet spectaculair lijkt, maar dit is slechts één laagje! En als je niet teveel problemen wil met het erafhalen, kan je ook gewoon kiezen om er een lakje onder te doen en dan één laagje van de Colour & Go glitters.


De Essence Colour & Go glitter lakjes zijn te koop bij het Kruidvat voor €1,29
*Blue Addicted is alleen te koop bij het dubbele schap!*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...