17-10-2011

Naar de Primark! Waar verheug ik me op?

 
Het is weer zover, ik ga woensdag naar de Primark! Dit wordt voor mij de tweede keer en de eerste keer had ik het er ook al over gehad op Baroque Beauty. Daarvoor klik je hier. Ik ga dus in Rotterdam en verheug me er echt heel veel op! Waarop? Klik snel verder als je dat wil weten.


Sieraden - de prijs is zo ontzettend laag en de sieraden zijn vaak heel leuk, dus ik ga (hopelijk) lekker inslaan. Opia (sieraden van Primark heten Opia) heeft vaak met kleine oorbellen kaartjes met heel veel oorbelletjes. Vorig jaar zag ik alleen maar met 6, maar ik hoop dat ik nu de kaartjes met 12 paar kan vinden. Onderstaand robotkettinkje vind  ik echt geweldig! Ik geloof dat deze niet van de Primark is, maar ze hebben daar wel een soortgelijk kettinkje.

Schoenen en tassen - schoenen zijn ook erg goedkoop en daarom heel verleidelijk. Ik wil heel graag korte laarsjes met een sleehak. Of zwarte veterschoentjes met sleehak óf iets van grijs/bruin met veters en zo'n stukje nepbont erover heen. Lastig uit te leggen helaas :') Tassen ga ik gewoon bij kijken en ik zie wel of er leuke tussen staan. Maargoed, dit bedoel ik:

Kleding - vorig jaar paste ik bij de H&M al bijna nooit in maatje 34 dus ik had geen kleding kunnen kopen van de damesafdeling. Nu kan dit gewoon prima en hoewel de kleding van de Primark volgens mij wel redelijk groot valt vind ik onderstaand smokingjasje super leuk!


Vanzelfsprekend komt er een shoplog online! Hebben jullie nog tips voor kleding, schoenen, accessoires etc. ?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...