24-12-2010

Shoplog 24/12/10: Primark Rotterdam

Hoi allemaal, zoals ik vanochtend al vertelde ging ik naar de Primark, ik show mijn aankoopjes voor jullie! Helaas ben ik het bonnetje kwijt maar van de meeste dingen weet ik de prijs nog wel.
Cute jurkje met ketting opdruk. De rok is een beetje van een dun stofje en in laagjes. €10,-

Sloffen! Ik heb ze nu aan en ze zitten ZO lekker warm <3 Ongeveer 5 euro.
Een setje van twee rokjes, ik vond de stippen zo leuk! Handig voor op vakantie of op het strand. Tja, dat zou ik nu wel willen. Set van 2: €8,-

Dun riempje met een strik. Ik wilde graag een leuk dun riempje, deze staat ook super bij het jurkje. Prijs vergeten, ongeveer €2,-

Een brede riem. Ik gok 4 a 5 euro. Handig plastic zak weggooien waar het bonnetje in zat.

Circle scarf, tunnelsjaal what ever you want to call it. Ik heb deze in het donkerblauw en hij is heerlijk warm. Om hem op de fiets te dragen zonder het koud te hebben in mijn nek draai ik 'm drie keer. €6,-

Een corsage bloem (schrijf ik dat goed) Vind ik erg leuk. Deze kan ik op een jasje/shirtje/jurkje dragen of in mijn haar doen. Ongeveer €4,-

Armband met klokje! Deze vond ik leuk! €5,-

Een set met armbanden, in diverse kleuren: grijs (heb ik), lichtroze/nude, donkerroze.
Ik denk iets van 3 a 4 euro voor vijf armbanden. Ook los te dragen.

Dit is nou niet bepaald de beste foto, maar dit zijn bloemen oorbellen. Zo cute! Ca. €2,-

Een setje met zes verschillende bloemen knopjes. Vind ik wel makkelijk, van die kleine oorbelletjes. Deze set was (as you can see) per zes: €2,-

Dat was de shoplog!
Ik wens iedereen een fijne resterende kerstavond.
Ik probeer morgen een update online te krijgen, anders fijne kerstdagen!

Lots of love,
XXXXXXXX

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...