15-10-2011

ELF Mineral Eyeshadow in Wild

 Het is alweer tijd voor de derde Eyes Lips Face review! Dit keer over een product van de Mineral lijn: een mineral Eyeshadow in Wild. Ik gebruik zelf nauwelijks losse oogschaduws en het is dan ook niet echt het makkelijkst om mee te werken. Deze is ook niet makkelijk, maar met de verpakking zit het wel snor.



Ook dit product zit weer verpakt in een doosje. Je kan op deze manier alleen al goed het verschil zien tussen de lijnen, ik vind het wit erg mooi. Er staat aan de zijkant een duidelijke naam op en op de achterkant vind je de 'gebruiksaanwijzing' en de ingrediëntenlijst.
De verpakking is een goed systeem: een klein rond doosje met een dop die goed sluit. Er zit een stickertje over de gaatjes, die je er op kan laten, maar dat doe ik niet omdat ik 'm toch gewoon recht neerzet. Ook is er een sifter aanwezig, die waarschijnlijk wel eraf kan.
Zo! Die pigmentatie is niet bepaald slecht te nomen, toch? Het is een donkerbruine kleur met gouden shimmers die je goed kan zien op de swatchfoto die onder een felle lamp is gemaakt. Losse oogschaduws zijn vaak heel gepigmenteerd en ik heb het daarom ook nog niet voor elkaar kunnen krijgen om geen panda-oog te creëren, haha! Doe mij maar een vaste oogschaduw, veel makkelijker in de ochtend.
Toch kan je een geweldig resultaat krijgen en ga ik deze vakantie nog even met deze oogschaduw aan de slag. Zodra ik er een look mee heb gemaakt horen jullie het als eerste!

Ook dit product is weer te koop op eyeslipsface.nl de ELF Mineral Eyeshadow is hier te vinden en kost €4,-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...