10-08-2011

Preview nieuwe Essence producten! + Limited Editions Essence & Catrice

Je hebt het vast al wel gezien, Essence verkoopt een aantal van haar producten voor de halve prijs. Dit betekent vrijwel altijd dat er nieuwe producten aankomen. Ik heb nu dus een primeur van jullie, want voor zover ik weet heeft nog niemand dit laten zien... Ik laat assortiment vernieuwing en LE's aan jullie zien!
Preview Essence - Essence I ♥ - Essence NATvenTURista - Essence Urban Message - Catrice Bohemia

Ik heb dit gevonden op de site van Essence: Essence.eu

Wat zien we?
  • Een nieuwe blushkwast
  • Tranclucent Powder
  • Nieuwe lakjes en stripers
  • Blauwe crackle
  • Een soort lipstain? Lip tint in ieder geval.
  • Mascara met twee standen, net zoals Rimmel, Bourjois (?) en Catrice Modern Muse.

Dan keek ik nog even op de site in het Engels (voor meer nieuws in andere landen). Daarbij was een collectie genaamd I ♥. Geen idee of deze producten ook in NL komen, maar ze staan ook op de foto erbij.

Ik ga niet teveel vertellen over de collecties die nu volgen, gewoon foto's en prijzen. 

Limited Edition NATvenTURista: KOMT NAAR NL! September 2011




Oogschaduws: €2,79


Gel Eyeliner: €2,99

Dit vind ik echt heel leuk! Lipbalm: €1,79
Blush Stain: €2,29


Nailpolish: €1,79

Nail Fashion Stickers: €1,99

Bij deze collectie horen ook nog sieraden en een eyeliner brush.
Foto's via deze site.

Dan was er nog een collectie op het Engelse deel van de site waar niks over te vinden is. Als die uitkomt is dat dus sowieso niet in Nederland. Maar als 'ie in het buitenland uitkomt is het nog steeds leuk voor de meiden die vlakbij Duitsland wonen.

Urban Messages. Ik heb nergens informatie en foto's gevonden, dus klik op deze link als je het wilt zien. Jammer, ik vind 'm erg leuk!

En dan heb ik nóg een primeur voor jullie! Namelijk de nieuwe Catrice Limited Edition die waarschijnlijk komt na Modern Muse. Ook hierover heb ik nog geen officiële info, dus wees niet al te teleurgesteld als deze collectie niet naar NL komt. Foto's via Catrice.eu

Catrice Bohemia:

Eyeshadows
Loose Powder Eyeliners


Bronzer

Lipgloss

Nagellak
Ligt het aan mij, of vinden jullie deze collectie ook wat weg hebben van de Catrice Caramé collectie van vorig jaar? Haha!


Zo. Ik hoop dat dit genoeg informatie is? Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...