11-08-2011

Outfit Of The Day: I Love Italia & My White Blazer

Mijn eerste outfit in de geschiedenis van Baroque Beauty *feest geluiden*, geen idee waarom ik dit nooit eerder heb gedaan. Misschien gewoon omdat ik heel erg vasthield aan 'beautysite'. Toch ben ik niet alleen gek op beauty, mode en kleding vind ik namelijk ook hartstikke leuk! Mijn shirtje uit Italië mag de spits afbijten, samen met mijn favoriete witte blazer...


Het shirtje was nogal oversized (XS te klein, S te groot, terwijl een ander shirt klein viel en M goed was), dus er moest wel eerst wat aan gebeuren. Zo gezegd, zo gedaan! Ik droeg een strak rokje met streepjes tot aan mijn taille, afgewerkt met een schattig strikkenriempje. De witte blazer had van zichzelf al opgestroopte mouwen en ik vond die er heel leuk bij staan.
Hier het shirt zonder jasje. Mijn arm heb ik achter mijn rug (kwart slag gedraaid voor de foto) en je ziet dus ook hoe groot de mouwen zijn. Ik heb overigens nooit zo heel erg gehouden van 'I Love ...' t-shirts, maar ik vond dat ik er toch echt wel één in mijn kast moest hebben: I Italia.
Ik droeg er een simpel paar jeans onder met leuke flatjes. Ik had ook nog simpele witte kunnen gebruiken, maar deze pasten uiteindelijk heel leuk bij het rokje.
Mijn oorbellen die ik droeg, ik vind deze echt heel leuk. Heb ze ook wel een tijdje al.

Shirt - winkeltje in Italië
Blazer - Perla Nera, kende het merk zelf niet
Riempje - Primark
Broek - Levis
Kettinkje - markje in Limone, Italië
Oorbellen - cadeau gehad, volgens mij Etos
Rokje - Pieces
Flatjes - Esprit
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...