10-08-2011

Experiment: oogschaduw als lipkleur?!

Heb je er wel eens van gehoord? Oogschaduw op de lippen? Ik wel, maar ik had het nog nooit gedaan. Tot gisteren. Ik ben veilig begonnen met felroze, maar wat dacht je van blauw, zwart, groen... als je dat soort kleuren een keer voor een feestje nodig hebt hoef je geen extra lipstickje te kopen die je verder nooit meer gaat gebruiken.Vandaag laat ik je deze grappige methode stap voor stap zien.


Step 1 - Lipbalsem
Logisch, je brengt lipbalsem aan. Het beste kan je nog scrubben, maar dat heb ik niet gedaan, omdat ik eerst niet wist hoe het uit zou pakken. Een tip is om een vettige lipbalsem in een potje te gebruiken, want op het laatst ga je er nog een keer overheen.


Stap 2 - Lipbalsem weghalen
Je laat de lipbalsem óf een paar minuten intrekken, of je veegt het gelijk weer weg met een tissue.



Stap 3 - De oogschaduw
Je dept nu de oogschaduw erop, je schiet hier al snel mee uit, dus haal dat hierna eraf. Je kan de kleur opbouwen tot de gewenste dekking, vandaar dat mijn advies ook is om een gepigmenteerde oogschaduw te nemen.


Step 4 - Nog een keer lipbalsem
Voor de glans, maar ook dat je lippen niet enorm uitdrogen.


Step 5 - Smile!
Nu zijn je oogschaduw lippies klaar.


Houden jullie ook van experimenteren met make-up?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...