12-07-2011

Kleancolor New Spin Nourishing Lipgloss

Deze lipgloss zagen jullie laatst al in mijn shoplog van Den Haag voorbij komen, deze kocht ik om precies te zijn in de afro winkel, Afro Beauty Shop, die in China Town zit. Hij kostte slechts één euro en omdat het er zo geweldig leuk uitzag kon ik niet anders doen dan 'm te kopen!


Het is echt heel grappig om te zien hoe twee verschillende kleurtjes in de tube zitten, als je knijpt komen dan ook twee kleuren eruit en dit kan je op je lippen verdelen.
De lipgloss zit in een knijptube en de lipgloss komt uit het 'tuitje' (grappig woord!). Dit is wel vrij lastig met het verdelen aangezien er twee verschillende kleuren inzitten.

Ik vind de lipgloss trouwens niet bepaald lekker ruiken, ik kan geen specifieke geur ontdekken, maar het ruikt heel muffig.
Zo komt de lipgloss eruit.

Als je het aanbrengt op je hand zie je duidelijk twee kleuren, iets wat we niet willen op de lippen.

Nu is de kleur al iets beter, maar er zit nog steeds verschil in. Gelukkig zien we dit op de lippen niet! Dan is het namelijk héél lichtroze met een frosty sheen. Ik had lipswatches gemaakt, alleen die staan heel lelijk op de foto, helaas.


Voor 1 euro vind ik dit best grappig, hebben jullie ooit een lipgloss gezien die er zo apart uitzag?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...