10-07-2011

Question: Hoeveel geef jij per maand uit aan beautyproducten?


Deze vraag zwerft al een tijdje door mijn hoofd, want ik weet zeker dat ik niet de enige ben die voornamelijk geld uitgeeft aan nagellak. Mensen vragen vaak verontwaardigt: 'Huh, heb je nou weer een roze lipgloss en een blauwe nagellak gekocht? Die heb je al!' En ja, dan kan ik wel een stom verhaal op gaan hangen dat het allemaal budgetproof is, dat er echt wel iets van verschil is en dat ik het wil reviewen voor Baroque Beauty. We weten natuurlijk allemaal dat dit niet helemaal waar is...


Hoeveel geld geef jij per maand uit aan beautyproducten?


Bij mij is dit erg verschillend, als ik een paar shoptripjes heb geef ik veel uit en als er een nieuwe collectie is waar ik veel van wil ook. Hetzelfde geldt voor een verleidelijke korting. Eigenlijk kan je dus zeggen dat ik een gat in mijn hand heb, maar het kan ook zijn dat ik maar 10 euro in een maand!

Laat je eigen 'verhaal' achter bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...