13-07-2011

Shoplogje Action en Kruidvat (9 en 11 juli)

Ja, ik heb weer eens een shoplogje voor jullie! Om precies te zijn van de Action en van het Kruidvat. Het is vrij weinig, maar ik wilde het toch laten zien.
Bij de Action kocht ik grote watjes (om te proberen, heb ik nog nooit gehad), neusstrips en een French Manicure set waar uiteraard een review van komt.

Toen ik een paar dagen later in Kruidvat stond om te kijken of de Papagena collectie er was was dit niet het geval en zag ik 'm pas dinsdag in de schappen, wat loopt onze Kruidvat achter zeg! Maar, er was wel een prettige opruimingsbak met dingetjes van Essence en Catrice LE's voor slechts één euro en als de collecties heel oud waren zelfs maar vijftig cent. Verder was er ook nog Gosh voor de helft in die bakken beland, maar daar kocht ik niets van. Ik ging uiteindelijk voor het Cream Eyeliner Palette van Essence's Whoom Booom collectie, die ik al een tijdje op het oog had maar steeds niet kocht. Ook lag een geweldige, paars/roze/rode kleur van Floralista (Catrice) die ik meenam.


Heb jij onlangs nog geshopt? Zo ja, wat?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...