28-07-2011

Essence Lipsticks

Je hebt ongetwijfeld wel eens voor het schap van Essence haar lipsticks staan kijken. Want ja, ze kostten dan ook maar twee euro! Je nam ze misschien wel niet mee omdat je niet wist of je nou wel goede kwaliteit kon verwachten... Ik help je er vandaag een beetje mee!

Allereerst de verpakking, wat moet ik daar nou over zeggen... It's cheap and it even looks cheap! Eerst waren de hulzen mat zilver, maar nee, nu moeten de verpakkingen allemaal in een andere kleur: de kleur van de lipstick zelf. Heel handig als je er veel van hebt, maar sommige kleuren lijken op elkaar en er zit ook gewoon een naam/kleur stickertje op de onderkant. Hij voelt best licht, maar voor die twee euro ben ik blij met een mooi gekleurde lipstick.

Ik heb, zoals je ziet, vijf kleurtjes variƫrend van nude naar felroze.
  • 33 Glam Girl: Donker rood/roze met glittertjes.
  • 52 In The Nude: Ja, nude.
  • 45 This Is Me: Felroze, niet meer te koop.
  • 53 All About Cupcake: Soort donkere, nude roze kleur.
  • 55 Coralize Me! : Prachtige koraal kleur.
Swatches in de zelfde volgorde als hierboven!
Zoals je ziet zijn ze allemaal vrij sheer, maar ik vind dat juist mooi, vooral bij de eerste kleur. De koraal is echt geweldig!

De formule is wel een beetje uitdrogend, of in ieder geval niet verzorgend en hij ruikt ook een beetje typisch naar make-up, niet heel lekker, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...