27-07-2011

Essence 50's Girls Reloaded 02 Back To The 50's

Ja ja, het lijkt dan eindelijk de goede kant op te gaan! Kruidvat moest het zeker goed maken na de late komst van Catrice Papagena. Maar, dat is off topic voor jullie. De 50's Girls Reloaded stond namelijk al klaar in de Essence display. Ik heb inmiddels (op moment van schrijven, 21/7) drie producten van deze collectie, waarvan ik vandaag een nagellak ga reviewen. Ik kan alvast verklappen dat ik blij verrast ben door deze felle, bloedrode nagellak die zich niet laat fotograferen.


De nagellak is echt rood, creamy en gewoon geweldig. Ik ben geen grote fan van rode nagellak omdat ik het vaak zo gewoontjes vind staan (doe mij maar groen, neon, nail art & shizzles), maar met de tijd kan het best mooi, chique en classic staan. Ik heb trouwens het idee dat rode nagellak eigenlijk altijd prima kwaliteit is, doordat het al heel lang bestaat en er langer in is verdiept qua formule.

Het kwastje is vrij breed en fijn in gebruik.
Foto is expres schuin!
Een tijd geleden had ik een mooie rode lak van Essence (niet meer te koop) die hier heel erg op leek maar dik was geworden, daar was dus niet goed meer mee te lakken. Ik ben dus heel erg blij dat deze kleur zeer vergelijkbaar is.

De verpakking is trouwens best groot met een witte, parelmoer, dop. Er zit 15 milliliter in, evenveel als een OPI!
I'm tellin' you... dit is echt veel te fel! In het echt is de kleur donkerder enzo.

De lak is in twee laagjes perfect, droogt wel wat sneller dan gemiddeld, heeft een hoogglans en is gewoon geweldig!


De Essence 50's Girls Reloaded 02 Back To The 50's nagellak is €1,79 bij het Kruidvat. Hij is Limited Edition dus het kan zijn dat 'ie al weg is of dat de collectie er nog niet is.

Ik ben van vandaag tot 6/8 niet bereikbaar via de comments en de mail, maar blijf vooral lekker berichtjes achterlaten en jullie krijgen sowieso een antwoord als ik wel bereikbaar ben :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...