03-07-2011

3 Eyes Of The Days

Vandaag drie Eyes Of The Days. Ik weet niet meer van alle looks wat ik gebruikt had, dus daarom vond ik het niet nodig om elk een apart artikel te geven.

Look 1


Bovenstaande ooglook is gemaakt met Essence Colour & Shine oogschaduws. De kleuren komen op de foto niet helemaal goed over, ze zijn hier te licht. Wat een hel trouwens om ooglooks te fotograferen! Ik krijg het absoluut niet mooi scherp als ik mijn ogen open heb dus de enige manier is om naar beneden te kijken, zoals op de foto! Crème op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoeken, lichtroze op het ooglid, bruin in de crease.

Look 2
Wat ik doe als ik nergens zin in heb of niets te doen heb? Juist, extreme looks maken! Deze keer raakte ik geïnspireerd door vleugels van tropische vogels. Gemaakt met het 40 palette. Ik had gebruik gemaakt van plakband om een harde lijn te maken en dat moest een vleugel voorstellen. Een soort veegjes gemaakt zodat het leek op kleine veertjes. Niet heel mooi, maar zeker leuk om te maken!

Look 3
Deze look maakte ik voor een klassenfeest waarop ik een lichtblauwe blazer van de H&M droeg. De helft van mijn ooglid met lichtblauw uit het 40 palette en de andere helft en de crease met bruine oogschaduw van Essence (Colour & Shine of een gewone, ik weet het niet). Afgemaakt met een highlighter en blauw en bruin onder het oog.

Jammer dat ik de ooglook die ik maakte naar het schoolfeest niet heb gefotografeerd, die was namelijk met allemaal kleurtjes en vrij apart.


Wat vind jij de leukste look? En wat denken jullie ervan als ik vaker EOTD's ga posten?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...