20-06-2011

Essence Colour & Shine Eyeshadows

Ik val maar gelijk met de deur in huis: ik ben gek op deze oogschaduws! Ze zien er prachtig uit, goede pigmentatie en mooie kleuren. Je zag ze dus ook al voorbij komen bij de favorieten van de maand mei. Ik heb drie mooie Essence Colour & Shine Eyeshadows voor jullie. Namen, swatches en meer foto's na de klik!
(Sorry voor de bewogen foto) De Colour & Shine oogschaduws gebakken en dat ziet er echt prachtig uit! De drie kleuren heten 01 Fabulous (bruin), 11 Mercurios (crème), 09 Trip To Venus (lichtroze). Je merkt waarschijnlijk al dat die laatste twee namen zijn geïnspireerd op planeten, dit komt omdat die nieuwer zijn. Alle nieuwe kleuren hebben dus zo'n leuke, planeet naam, grappig! Veel origineler dan de bruine kleur Fabulous, hoewel de oogschaduws echt fabuleus zijn...
Ook een punt wat fijn is voor de beautybloggers onder ons: bij deze gebakken oogschaduws kan je niet zien dat hij al gebruikt is, dus als je foto's toch mislukt zijn, kan je er daarna heel sneaky nog een paar maken.
Dit werkt uiteraard niet als je de oogschaduws zo vaak gebruikt dat je er een deuk in zit, ze zijn namelijk bol, dit ziet er heel chique uit! Maar je moet niet denken dat er heel veel inzit doordat ze bol van vorm zijn, nee, er zit 1.5 gram in. Dit is nog steeds niet weinig (een MAC oogschaduw voor 15 euro bevat net zo veel), maar laat je niet misleiden ;)
Allemaal leuk en aardig, maar het belangrijkste zijn uiteraard de swatches! Dezelfde volgorde als hierboven.
De bruine kleur bevat hele kleine gouden glittertjes, geen shimmer, geen chunky glitters.
De kleur daarnaast is shimmery crème, perfect als highlighter! Geweldige oogschaduw.
Ik koop niet zo snel roze oogschaduw, maar Mascha gebruikte in een filmpje deze oogschaduw als highlighter op haar wangen en dat vond ik fantastisch! Inmiddels gebruik ik deze kleur ook gewoon op het ooglid met in de crease een bruine kleur.
Wel ondervond ik dat de kleuren een beetje poederig zijn, niet per sé als je oogschaduw op je kwast doet, meer dat er op het transparantie plastic wat poeder achter blijft.

De Essence Colour & Shine Eyeshadows zijn voor een prijsje van €2,79 te koop bij Kruidvat.

Willen jullie een look? Ik denk namelijk dat jullie wel kunnen in denken hoe deze gaat worden!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...