31-05-2011

Favorieten van mei 2011

Op de laatste dag van de maand (of juist op de eerste) doe ik mijn favorieten artikeltje. Zo ook vandaag, 31 mei. De favorieten van deze maand bestaan uit oogproducten en ook een fijne, basic crème. Kijken jullie mee?


Laat ik maar gewoon beginnen met het benoemen van de producten.

♥ Het Catrice Absolute Eye Colour Quattro in  040 Never Let Me Go! is een absolute aanrader. Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken aangezien ik er al een artikel over heb geschreven. Review >>

♥ Ook de Essence Colour & Shine Eyeshadows zijn geweldig. Ik heb ze in drie kleuren, de namen komen jullie nog wel te weten! It's a mystery... Nee hoor, grapje, binnenkort een review!

DA Kohl Pencil in 002 Tja... gewoon een fijn basic oogpotlood die ik de laatste tijd veel op mijn onderste wimperrand heb gedragen in combinatie met het Catrice quattro. De kleur is bruin.

Essence My Skin Intensively Caring Cream Ik liet jullie al een preview van deze lijn zien en inmiddels heb ik er ook al een crème van. Gewoon basic, verwacht er geen wonderen van, maar hij doet wat hij belooft en dat vind ik goed.

Uiteraard komen er nog reviews aan!
Wat waren jouw favoriete producten van afgelopen maand?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...